marți, 13 octombrie 2009

Hop si eu ...

De la prima postare pe acest blog mi-am propus s anu scriu prea multe despre politica la nivel national deoarece sunt constient ca interesele personale sau de grup primeaza doctrinelor de partid sau cel mai grav interesului national. In schimb, azi , nu m-am putut abtine sa nu comentez un fapt pe care eu il consider grav intr-un stat democratic si anume : sincopele alegerilor parlamentare din toamna trecuta.
De multe ori in discutiile avute cu oamenii am amendat gaurile legii votului uninominal numind-o o lege care ' ne da voie sa alegem pe cine dorim , ca iese in Parlament cine trebuie' , iar exemplele aproape de noi sunt multe Dejul insusindu-si un senator iesit de-abia pe locul al treilea in preferintele electorale ale colegiului.
Nu a durat multa vreme si vedem ca acesti parlamentari mai mult sau mai putin preferati de catre cetatenii acestei modeste tari rastoarna guverne si formeaza coalitii, incalcand orice regula doctrinara a partidelor pe care le reprezinta si incalcand orice directiva venita pe filiera partidelor europene la care s-au afiliat; stanga cu dreapta!?!? national cu maghiari!?!?!.
Culmea tupeului, ca sa revin la indignarea ce ma cuprinde si la a doua fraza a scrierii mele, este ca aceste coalitii formate , majoritare in Parlament, au pretentia de a fi a majoritatii alegatorilor romani si cu dreptul dat prin votul nostru sa formeze un guvern, desi unii semnatari ai motiunii de cenzura, nu sunt trimisii directi ai votantilor din colegiile pe care le reprezinta, asa incat interesele acelor oameni nu pot fi aparate de ei.
P.S nu as vrea sa supar vre-un mebru PNL dar sincer , niciodata, in nicio competitie , locul 3 nu ar avea dreptul sa se comporte ca un adevarat castigator, adevaratii castigatori sunt numai cei care au obtinut locul 1.