luni, 23 iunie 2008

De ce blog....?

Pentru ca este la moda??? Pentru ca vreau sa empatez??? Pentru ca am ceva de spus??? Va las pe voi sa raspundeti acestor intrebari eu pot sa va spun sincer ca ideea acestui blog provine de mai mult timp, odata cu aparitia unor site-uri pe care am postat sute de mesaje , pe care unele nu le-am mai gasit pentru a observa reactia voastra a dejenilor . De azi, odata cu aparitia acestui blog, as dori ca aceste posturi facute pe diferite site-uri sa fie stranse aici si comentate pe toate fetele de catre voi. Sunt convins ca la adresa mea vor aparea injurii, amenintari dar am luat in calcul si acest aspect si va spun sincer ca nu voi cenzura acele comentarii, ci le voi trata cu maxima seriozitate, considerand ca parerea voastra despre mine trebuie imbunatatita.

8 comentarii:

alinux90' spunea...

sa raspundem la intrebari....pai dak e la moda de ce nu?si de ce sa nu poti sa iti exprimi liber parerea p domeniul tau dak consideri si esti convins k ai ceva de spus.in orice caz era si timpul sa iti faci un blog k u chiar postezi si te ocupi de asa ceva!bv tie!!cat despre ceea ce o sa se zica despre tine...nu fi sigur k nu te injur dak o sa postez cand "is bat":));P..hai bafta si asteptam teme interesante(!) p care sa le dezbatem!!!

Anonim spunea...

no comment

Anonim spunea...

dute ma si inneaca-te in budã ponihosule :))))))))))

Anonim spunea...

domne futete de om prost, copcil de lemn ce esti =))

braco spunea...

anonim sa inteleg ca te deranjeaza faptul ca mi-am facut acest blog ... poti sa nu participi la discutiile de pe el

Anonim spunea...

tare...

Anonim spunea...

spune le caline nu te lasa rupele fashu...traiasca Pasarea Colibri :D
Locuinta mea de vara
E la tara ...
Acolo era sa mor
De urat si de-ntristare
Beat de soare
Si parlit ingrozitor!
Acolo, cand n-are treaba,
Orice baba
Este medic comunal.
Viata ce aci palpita
E lipsita
De confort occidental.

Nu exista berarie,
Nici regie ...
Doar un hot de carciumar (hot de carciumar! ha-ha!)
Care are marfa proasta
Si-o nevasta
Ce se tine c-un jandar'.

Anonim spunea...

Om mai fraier nu am vazut