marți, 24 iunie 2008

Dreptul la libera exprimare ...

Sincer am ales ca si prim subiect de dezbatere, dreptul la libera exprimare, pe blogul personal deoarece am observat ca de multe ori confundam, voluntar sau involuntar, dreptul la libera exprimare cu "dreptul" de a insulta pe cineva. Dreptul la libera exprimare este prevazut pana si in Constitutia Romaniei (2003) la articolul30 , articol din a caror puncte coroborate deducem ca "libera exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viata particulara a persoanei si nici dreptul la propria imagine". Adesea reusim mai ales, noi, tinerii sa transformam aceste drepturi fundamentale in adevarate arme impotriva celor ce au alte idei decat cele ale noastre. Datorita proastei interpretari a conceptului de libertate de exprimare deseori se ajunge la cuvinte jignitoare si de ce nu la violenta...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Dreptul la libera exprimare e garantat dar acceptarea ideii nu, tocmai de aceea apar divergentele, lipsa compromisului si nivelul zero al tolerantei in societatea contemporana duc la prototipuri tip Gigi Becali
PS Bine ca te-ai apucat si tu sa scri macar am cu cine sa ma bat in idei...

braco spunea...

ai dreptate cristi .. si imi pare bine si mie ca putem sa ne dezbatem ideile pe acest blog si pe altele de acest fel ..in sa din pacate am foarte putin timp liber dar promit ca-ti voi raspunde oricarei provocari... sa auzim de bine!!

Suciu Dan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.