sâmbătă, 11 aprilie 2009

BRACO

Am fost de multe ori in decursul anilor intrebat de unde vine BRACO?!?. Braco e o poveste mai veche, avand inceputurile acum peste 1o-15 ani si in pofida faptului ca as vrea sa para mai interesant originea 'nickului' acesta provine dintr-un joc practic. In aceea perioada se lansa pe marile ecrane filmul Anaconda si impreuna cu cel mai bun prieten al meu devenisem fani ai serpilor uriasi. Intr-o zi jucandu-ne pe un joc de televizor, acele jocuri Fiast, prietenul meu si-a insusit 'nickul' de 'Conda' o abreviere de la sarpele anaconda, iar cum el a fost mai rapid (si jocul pe televizor al lui) mie mi-a ramas sa-mi aleg porecla din numele altor serpi. Cobra, a fost sarpele ales fiind un mare fan Silvester Stallone. Partea grea era ca in aceea perioada 'Cobra' era identic in Romania cu Adrian Ilie, iar eu nu ma numaram printre cei mai infocati fani ai fotbalistului,astfel dintr-o joaca cu literele cuvantului Cobra aparand Braco. De-a lungul timpului, fetelor ce intrebau le raspundeam ca vine de la braconaj, braconier, desi eu nu sunt nici pescar nici vanator si nici macar nu stiu cum functioneaza o undita darmite o pusca.
Cautand in decursul anilor pe motoarele de cautare pe internet ceva legat de 'braco' am gasit prin America de Sud o actrita cu acest nume de scena, o cafenea, iar in ultimul timp mai multe tipuri de hidrofoare.
Totusi ma mandresc cu faptul ca daca, cauti in google 'braco' pe prima pagina apare si blogul meu.

Aceasta postare s-a nascut datorita mai multor cunostiinte, prieteni care ma intreaba de cate ori au ocazia de unde provine 'BRACO'

P.S. Prima porecla a mea a fost din timpul scolii generale, sconcsu`, iar de atunci imi place in mod deosebit acest animalut.

Niciun comentariu: