marți, 21 septembrie 2010

Lumea in care traim

De mult timp tot incerc sa revin , sa mai scriu cate ceva pe minunatu-mi blog, dar am tot tras de timp sperand ca voi evita sa scriu despre lumea in care traim, si mai mult despre 'scolerii' de azi. Da ... Da... acei indivizii ai zilelor noastre cu varste fragede imbracati in haine poleite cu 'petre' .. posibil cu nume de provenienta poloneza, 'musai' de peste 1000 RON in cazul scolilor de mana a doua, si de peste 1000 Euro in cazul scolilor de ' copii ai tzepuitorilor' tuciurii.
Bine... aproape am fost decis sa-mi scape subiectul, trecand prima zi de scoala, prima zi cu flori, cu fast, putina ploaie, de... o stiam cu totii ( desi sotiei mele, invatatoare in Dej, elevii iau adus flori dar i-au furat telefonul mobil !!!).

Un comentariu:

Anonim spunea...

"elevii iau adus flori" ... asta ar fi singura greseala ... in rest amuzanta situatia