sâmbătă, 14 februarie 2009

Am adaugat noi linkuri si promit sa ... adaug altele!!

Dupa moda blogurilor si bineinteles alinierea mea la aceasta comunitatea a blogarilor, mi-am spus ca e bine pe o astefel de pagina sa scri doar cand ai ceva de spus. Si in consecinta de aproximativ sase luni nu am strans prea multe articole pe blogul personal. Intre timp niste "putzoi" din urbia natala s-au gandit ca un astfel de blog poate fi utilizat usor pentru a-ti exprima 'imbecilitatile infantile", pentru a scrie aberatii despre oricine, s-au despre orice (inclusiv religie). Am citit aceste articole de pe diferite site-uri, bloguri, forumuri cu multa atentie de fiecare data , de cele mai multe ori fara a comenta continutul lor in nici-un fel, promitandu-mi ca odata cu "sarcina parentala" pe care o am sa dau mai putina atentie unor astfel de articole.
Si totusi, vad in ultima vreme o abundenta de astfel de articole la adresa mea si a colaboratorilor mei, articole cu pareri nefundamentate, calomnioase, pe care eu nu le pot trece cu vederea.
Astfel am introdus pe blogul meu, ca prim semn de protest, doua linkuri noi spre doua site-uri care mai degraba le-ai putea numi site-uri Nescafe ( deoarece sunt 2in1). Aceste site-uri au ca singur scop sa denigreze imaginea site-ului WWW.DEJ.BIZ si sa promoveze javrele din Dej ( un fel de cersetori cu patru labe). Surprinderea mea este ca cineva din primarie sustine ca site-ul personal al unui pusti sa fie si site-ul unui municipiu care se respecta!! Si chiar daca este sustinut de catre cineva la nivelul primariei, consider inadmisibil ca acest site sa nu fie verificat, si sa se atraga atentia "administratorului retardat" ca www.dej.ro nu poate fi folosit ca si arma pentru o eventuala vendeta personala, asta insemnand ca orice dejean sau mai mult, orice turist, om de afaceri interesat de municipiul nostru, accesand acest site sa devina partas la astfel de comportamente.
Atrag atentia administratorului acestor gunoaie ale retelei de internet sa se limiteze la dragostea lui pentru javre, deoarece al doilea pas in protestul meu va fi mult mai vehement si va culmina cu interzicerea jucariei preferate!

14 comentarii:

Anonim spunea...

braco, primele comentarii la adresa site`ului dej.biz nu le-am luat nici eu in seama, dar am vazut ca deja incep sa intreaca masura cu criticile....inafara de CIUDA, nu vad care ar fi alt motiv

Anonim spunea...

http://www.dej.biz/au_si_cainii_eroii_lor
http://dej.suciudan.net/

Anonim spunea...

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/837703/JAF-ARMAT-LA-BRASOV-Un-mort-si-doi-raniti/ (evenimentul zilei)
http://www.jurnalul.ro/articole/143527/jaful-armat-de-la-brasov---serghei-gorbunov-alibi-local-kombat (Jurnalul National)
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-5371295-brasov-jaf-armat-casa-schimb-valutar-soldat-doi-morti-ranit.htm (hot news)

Care-i faza anonimule? aseara am fost prezenti acolo si de la dej.biz si de la dej.ro

Anonim spunea...

ooohhh da...braco va face ordine...el este in masura sa judece pe toata lumea...si sa interzica siteuri...
mai bne ti-ai vedea de pompa ta...si de musamalizari...
realiatea este ca esti mult prea mic,gandacule!

Anonim spunea...

off, măi braco, măi. . .
nu încetezi să dezamăgeşti. se vede cât eşti de neînsemnat. . .
se vede invidia ta din faptul că nu suporţi o competiţie cinstită, joci murdar şi împroşti cu noroi, exact acolo unde nu este cazul. mie îmi place dej.ro şi nu cred că ar deranja un om întreg la cap, dar dacă e vorba de tine, evident e o răutate personală care nu este împărtăşită de locuitorii dejului. şi oricum tu faci parte din acel procent neînsemnat, care ar face aproape orice să iasă în evidenţă.sincer, îmi stârneşti milă: vierme împuţit ce eşti!!!!

Anonim spunea...

Pentru cei interesati Anonim a se citi Suciu Dan (de mai multe ori ) Si oricum ma bucur ca nu fac parte din majoritatea care se identifica cu "dej.ro" (www.javra dejeana.ro), deoarece consider ca doar cainii mei sunt interesati de ce s-a intamplat nou intre cainii din dej ... "stii fiecare cu rasa lui" Cat despre interzicerea site-ului doamne fereste, prost inteles, eu vreau si o sa reusesc sa redau site-ul dejenilor nu potailor din dej!!

Suciu Dan spunea...

Braco, din cate vad, ai ceva personal cu mine. Nu ma cobor la nivelul tau in privinta jignirilor pentru ca nu te cunosc personal. Daca ti se pare ca toate comentariile postate aici cu "Anonim" sunt scrise de mine, te inseli.
Vad ca ai foarte multi "fani", care te iubesc la nebunie.

Suciu Dan spunea...

Si in privinta paginii, luni poti sa mergi la primarie si sa ceri redirectionarea domeniului spre alta pagina, alta decat cea facuta de mine.

braco spunea...

mi s-ar parea normal sa mergi tu si sa ceri ca cineva sa se ocupe de aceasta pagina si nu atunci cand accesez www.dej.ro sa intru pe suciudan sau dansuciu sau combinatia care vrei tu ... pagina ta e a ta .. pagina dejului e tuturor dejenilor!!

Suciu Dan spunea...

Daca accesezi www.dej.ro ajungi la dej.suciudan.net datorita faptului ca primaria nu are un server unde sa gazduiasca o pagina si la fel, LAPI (unde era gazduit domeniul inainte) nu are niste servere serioase pentru gazduire. Pana cand se vor rezolva problemele organizatorice, va ramane asa. Nu stiu daca o persoana din primarie ar avea timp/chef/ambitie sa se ocupa de pagina orasului.
In loc sa jignesti si sa arunci cu rahat in mine, mai bine ai da o mana de ajutor.
Lucrez pe gratis, imi pierd din timpul liber mergand sa fac poze, sa caut texte prin cartile bibliotecii municipale si nu-mi place sa se arunce cu rahat in munca mea. Daca ai vreo propunere/idee/nemultumire, cred ca se poate adresa si pe cale amiabila.
Deci pana la urma pe tine ce te deranjeaza? Ca daca scri www.dej.ro ajungi pe dej.suciudan.net sau te deranjeaza pagina in sine?

Anonim spunea...

mah baiete unu si cu unu fac doi, ultimele mele cuvinte catre tine : daca tot te sacrifici atat lasa pe altcineva, nu te astepta de la mine sa te propun pentru beatificare(evident termen pe care tu nu-l cunosti). Esti tanar , foloseste-ti timpul liber pentru tine,pentru distractii si scuteste-ne pe noi cu cate faci tu pentru oras, tu faci sa te dai mare, cine face ceva din suflet pentru oras acela nu baga in ochii tuturor "realizarile sale pentru municipiu, numa` numa` na` primi laude"

Suciu Dan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Suciu Dan spunea...

Sa ma dau mare? Sa primesc laude? Oare cu cine ma confunzi? Ah, cu baiatul ala pe care-l cunosti doar daca ai cultura generala.

Anonim spunea...

imi pare rau ca am generat discutii...in general braco nu merita bagat in seama...asa ca,Dan, te rog sa'l ignori in continuare...sa nu'i mai facem trafic...sa'l lasam sa se piarda in uitare...care braco?aahhh ala care tot carcotea pe net ca unul care nu a reusit sa depaseasca varsta frustrarilor