luni, 27 iulie 2009

Am redus costurile festivalului Samus cu 200%

Luni , intr-o emisiune la un post de radio local prea minunatul nostru primar se lauda cu faptul ca a redus costurile unicului festival dejean cu peste 200% prin urcarea pe scena a tuturor necunoscutilor si aducerea unui singur nume cu rezonanta Stefan Banica jr. Intrebare?? Oare acest festival cu o anume traditie in municipiul nostru nu este al nostru al dejenilor? Oare noi dejenii nu meritam un show diversificat? OARE NOI DEJENII AM PLATIT ANUL ACESTA IMPOZITE REDUSE CU 200% ? Va raspund tot eu ca primarul Morar Costan este ocupat cu achizitionarea de flori in nume personal pe bani publici si cu plata dedicatiilor facute, sigauanilor, de toti lautarii urcati duminica pe scena, NU... noi am platit impozite intregi si am primit in schimb niste maimutoi pe scena redusi ce-i drept cu 200%. Sau unii au primit sansa sa-si cumpere redus oale din alama de la rromi aciuiti pe strada Stefan cel Mare.
Oricum ce vreau eu sa spun, domnule primar, este ca nu are sens sa va mandriti ca ati reusit sa reduceti costurile singurului blazon al dejului din punct de vedere al distractiei, reducand costurile ati redus distractia, dand dovada de lipsa de respect fata de noi dejenii.

4 comentarii:

yry spunea...

tu tot il blamezi pe primaru dejului, da el citeste ce scrii tu ?

Lexu spunea...

Asa e, cand nu ai tupeu sa-i zici omului in fatza

Anonim spunea...

unde ii strada stefan cel mare....desteptule

Anonim spunea...

De diacritice ai auzit?