sâmbătă, 11 iulie 2009

Probabil este vorba doar de atitudine...

Azi mi s-a intamplat un lucru neobisnuit si poate de nepretuit pentru cineva care are un blog fara a fi nimic comercial , prin simpulul fapt ca am fost felicitat de o persoana necunoscuta pentru felul in care scriu articolele si pentru faptul ca reusesc pe langa obiectivitatea prezentarii sa imi introduc si parerile mele despre intamplarile relatate, trairile poate chiar frustrarile, bucuriile, tristetea etc.
Am fost felicitat pentru unul dintre articolele scrise odata cu disparitia Imensului Michael Jackson in care am spus ca doresc sa selectez atent muzica pe care o va asculta printesa mea, persoana respectiva spunandu-mi ca este parinte si i se pare un gest bun intr-o perioada in care muzica proasta ne invadeaza oriunde ne-am afla. O sa-mi fortez norocul mergand mai departe prin a incerca sa axplic de ce vreau sa insuflu fiicei mele anumiti interpreti si anumite genuri muzicale, cu rugamintea de a nu ma judeca gresit .
Eu cand ascult muzica, imi place o formatie sau o piesa oarecare , dau la o parte ambalajul, numit videoclip, si deschid urgent o pagina de internet , unde caut o interpretare live a acelei piese considerand ca doar asa pot sa imi fac o parere obiectiva despre aceea melodie si nu in ultimul rand despre formatia ce o interpreteaza. Nu vreau sa imi stric seara dand exemple proaste, interpretari de gradinita, miscari lascive pe scena si voci de gaini pe oua, ci o sa incerc sa enumar cateva formatii uriase cu niste reprezentatii live de exceptie, si nu atat prin grandoarea data de lumini, efecte speciale, ci prin atitudinea de pe scena, respectul fata de fani.
Printre aceste formatii enumar U2 ( formatia cu cele mai bune prestatii live), Rolling Stones, Depeche Mode, AC/DC, Metallica dar si interpreti cum sunt Chris Rea, Bruce Springsteen, Eric Clapton, Robbie Williams dar si romani ca si Iris, Colibri, Ducu Bertzi, Pheonix, Loredana... lista fiind mult mai mare.
O sa am in cazul in care aveti aceleasi valori in a aprecia muzica ca si mine sa urmariti atitudinea, imbracamintea mebrilor trupei U2 in orice prestatie live a acestei formatii cu precadere pentru piesele Vertigo si With or without you.

Niciun comentariu: