vineri, 26 iunie 2009

Michael Jackson .. restul e tacere

Era nebun dar, era Michael Jackson .. asta am citit noaptea trecuta socat pe internet. Erau cuvintele unuia dintre fanii lu` Wako Jako stransi in fata spitalului unde a fost adus trupul celui mai mare artist contemporan.
Daca eram fan ??? sincer nu stiu , am avut intreaga camera a copilariei mele intesata cu postere cu Michael Jackson , si am primit cadou in `96 un afis de la concertul din Bucuresti cu autograf, iar prima caseta(piratata) cumparata din piata din banii mei a fost Dangerous.
Dupa multa vreme mi s-au umplut ochii de lacrimi si m-am gandit ca tocmai am fost contemporan cu o pagina din istoria moderna a omenirii, adevarata istorie. am fost contemporan cu disparitia unui fenomen, cu disparitia unui muzician a unui om devotat show-ului.
Desi consider ca sunt un ipocrit, crezand ca cei ce cititi aceste ransuri nu cunoasteti discografia 'regelui' o sa pun totusi cateva titluri de piese ce merita ascultate : Bad , Black or white, Thriller, They don`t care about us, Earth song, Remember the time, Dirty Diana, Jam.
Cu parerea de rau care ne inconjoara acum pe toti fanii artistului ca l-am ignorat in ultimii ani, chiar acuzandu-l ca este expirat , vom reveni acum la albumele sale si le vom asculta cu lacrimi in ochii spunandu-ne ca 'regele' ne-a lasat prin melodiile sale o avere inestimabila. Din pacate, parintele din mine, cel ce isi doreste ca fiica lui sa asculte muzica doar de calitate de azi inainte va trebui sa-i vorbeasca despre inca un interpret mare ca si despre o legenda, despre un fenomen intamplat care nu se mai poate repeta.
Cu scuzele repetarii unor fraze si a greselilor de ortografie ... imi impartasesc regretele fata de disparitia dintre noi al 'regelui pop' Michaela Jackson.

Niciun comentariu: