miercuri, 3 iunie 2009

Retragere din activitate

Sfarsitul acestui an scolar inseamna si pensionarea unuia dintre cei mai iubiti profesori ai mei , fostul meu diriginte domnul Buhatel Ioan. Nu pot decat sa-i amintesc in cateva randuri unele secvente din dicursul pregatit de dansul la cursul festiv odata cu terminarea liceului, in care spunea printre altele ca toti cei care am inceput liceul la dansul in clasa am inceput o competitie iar ce-i ce am terminat ne putem considera invangatori , asa cum si eu consider ca dansul a terminat cursa inceputa in invatamant ca un invingator indrumand in viata pe toti cei care au avut bunavointa sa-i asculte sfaturile ori sa-si croiasca un drum in viata urmat de unele principii ale domniei sale .
Mult respect domnule diriginte pentru felul in care ati stiut intotdeauna sa vorbiti, sa va comportati sa luati atitudine, mult respect pentru valorile pe care ni le-ati insuflat si care au pus bazele a ceea ce suntem azi , pot spune ca de anul acesta invatamantul dejean va fi mult mai sarac, mai sarac nu neaparat cu un filolog sau matematician, om de cultura ci cu un adevarat dascal un creator de principii sanatoase in viata .

Niciun comentariu: