duminică, 22 martie 2009

Ce ar fi revista Playboy fara femei dezbracate!!

Participand la o intalnire a carui principal subiect a fost protectia animalelor, organizata cu ceva eforturi si cu discursuri citite de pe vreo doua coli ministeriale, din care partea cea mai interesanta, din punctul meu de vedere, au fost fursecurile de la iesire si prezenta in primul rand alaturi de primarul orasului a celebrei Roji m-am decis sa scriu pe minusculul meu blog o parere despre un subiect dezbatut la aceea intrunire, si anume ' STOP IT' - un fel de 'NU' circului cu animale salbatice!!
Superficial cum ma cunosc o sa 'bat seaua sa priceapa calul' intrebandu-ma oare ce ar fi fost revista Playboy fara femei dezbracate? sau OTV-ul fara Elodia ?? , sau mai tragic cum ar fi ca maine sa incepi o campanie impotriva Playboy si sa aduni 25 de barbati pe care sa-i pui sa strige din rarunchi ' Vrem reviste fara femei dezbracate' sau in ordine fiecare asteptandu-si randul sa si argumenteze ceva de genul ' sutienul e facut sa stea sub bluza', 'silicoanele nu sunt sanatoase' !?!
Cu tot respectul pentru campaniile duse de scumpele domnisoare Stanca si Geta dar, cred ca sa pui niste copilasi care, probabil, nu au vazut niciodata circ sa spuna ' FARA CIRC' mi se pare deplasat. Circul fara imblinzirea animalelor salbatice nu se va mai adresa copiilor, necunoascand nici un copil interesat de salturi de pe tranbulina, dansuri din buric la cerc a unei femei fardate strident si alte grozavii de genul acesta!!
Sincer domnisoarelor,chiar daca am inceput sa va inteleg activitatea eu pledez pentru un mare ' DA , CIRCULUI CU ANIMALE SALBATICE'

2 comentarii:

Anonim spunea...

hmmm.... probabil ca eu n-am fost chemat la aceasta lansare a asociatiei pentru ca n-au avut suficiente fursecuri.

Anonim spunea...

Roji s-a opus sa vi si tu Lexu :)