joi, 26 martie 2009

Cum sa insulti o femeie !!!

Dupa cum am promis zilele trecute am revenit cu ... posibilele insulte aduse unei femei !!

1) Când mergi pe stradă să porţi mereu la tine un flacon cu medicaţie pentru inimă: face lumea infarct când te vede.
2) S-ar putea ca atunci când găsesc ăştia un leac pentru cancer să dispari şi tu de pe mapamond.
3) Unele organisme pe bază de carbon ar trebui să se nască sterile!
4)Dac-ai fi albină sau furnică, după dispariţia oamenilor pe Pământ, natura nu ar mai lua-o de la capăt cu cei din regnul tău.
5)Nici măcar o pereche de mustăţi nu te-ar face să arăţi mai bine.
6) Ai o faţă perfectă; din păcate, te strică nasul, ochii, buzele, gura, sprâncenele şi ochii!
7) No servus. Unde ţi-e coasa?
8) Uitându-mă la tine, îmi dau seama că, uneori, moartea e o binecuvântare.
9) Eşti pentru mine ce e criza pentru economie.
10)Când ai ciclu, ce curge? acid de baterie?
11)Oraşul tău preferat e Hiroshima. Nu?
12)Numele tău de familie este “eutanasie”, asa-i?
13)In primul rând dă-mi voie să îmi exprim regretul pentru că mamei tale nu i-a reuşit nici un avort, niciodată.
14)De abia aştept să se aplice programul Rabla şi la femei: eşti perfectă pentru casat.
15)De multe ori când merg cu tine pe stradă lumea îmi întinde bani, pentru că arăţi jalnic.
16)Eşti o ispiraţie pentru limba română: când te văd, inventez cuvinte gen slutăciune.
17)Eşti un Ciorbea feminin.
18)Dac-ar fi să descriu ce stare de spirit îmi inspiri, o să mă ierţi că am nevoie de domeniul medical pentru a o exprima: sifilis.
19)Mă şi mir că Dumnezeu a irosit o pereche de sâni pe un trup ca al tău.
20)Ai auzit că Finlanda are cea mai mare rată a sinuciderilor de pe glob? Nu vrei să emigrezi în Finlanda?
21)Aş vrea să fii bărbat, să îţi pot sparge faţa.
22)Nici acuma nu-mi pot imagina cum de ăştia l-au împuşcat pe Ceauşescu şi te-au lăsat pe tine să trăieşti.
23)Vii din patria hipopotamilor bipezi?

Voi reveni ....

Niciun comentariu: